Monday 17 September 2012

Sertai ORGANO GOLD sekarang..

Salam sejahtera.

Pernahkah anda menyesal kerana tidak merebut peluang yang jarang-jarang datang kepada anda? Lebih-lebih lagi peluang itu sememangnya yang kita tunggu-tunggu selama ini. Pernahkah anda berkeinginan untuk hidup lebih selesa dari kehidupan anda sekarang? Mungkin bukan untuk hidup mewah, tetapi cukup sekadar anda dapat penuhi kehendak keluarga dan diri sendiri. 

Belek-belek dompet anda sekarang. Masih adakah lagi baki untuk anda dan keluarga berbelanja? Berapa lama anda sudah bekerja? Berapakah simpanan anda sekarang ini? Mampukah anda berdepan dengan saat-saat kecemasan di kemudian hari? Bukan sahaja kecemasan yang menuntut wang anda, malah masa, tenaga dan perhatian anda.

Jangan nafikan bahawa kita semua mahukan KEBEBASAN BERWANG


dan KEBEBASAN MASA.


Untuk mencapai matlamat ini, ORGANO GOLD sebuah syarikat Antarabangsa dari Canada telah berjaya bukan sahaja membuktikan mereka mampu bersaing dengan syarikat ternama yang lain seperti Amway, Herbalife, Monavie dan sebagainya malah telah memecahkan rekod dunia kerana telah melahirkan 4 TOP EARNER dalam industri networking dan melahirkan ribuan JUTAWAN. 


Berpandukan pada www.businessforhome.org Ranking untuk Top Earner dalam industry MLM dunia pada bulan Mei 2012, 4 orang Pengedar Pendapatan Tertinggi dunia dari senarai TOP 10 ialah dari Organo Gold! 

ORGANO GOLD telah dilancarkan pada 2008, tetapi baru sahaja berusia 4 Tahun mampu menyaingi AMWAY yang sudah 50 tahun di dunia ini. Kerana apa? Kerana PRODUK yang sangat bagus dan plan pemasaran yang sangat menakjubkan. Dengan sebab itu juga, ORGANO GOLD telah mempelopori sehingga 21 buah NEGARA dalam masa 4 TAHUN.

BELUM PERNAH BERLAKU SEPANJANG SEJARAH MLM DUNIA SEBUAH SYARIKAT BARU BERUSIA 4 TAHUN MEMECAHKAN REKOD TOP EARNER SEPERTI ORGANO GOLD!


Dan lihat seterusnya di bawah ini. Bagaimana RIBUAN lagi yang sama-sama menjalankan perniagaan ORGANO GOLD ini mempunyai  pendapatan 6 angka SEBULAN. 









Dan lihat bagaimana sambutan orang ramai terhadap ORGANO GOLD.







ORANG LUAR BIASA NAMPAK SESUATU PERKARA YANG AKAN BERLAKU SEBELUM ORANG BIASA NAMPAK!


Lihat pula bagaimana pencapaian ORGANO GOLD di MALAYSIA. ORGANO GOLD telah diperkenalkan pada bulan JUN 2012 di Malaysia. Dijadualkan akan dilancarkan secara besar-besaran pada 17 November 2012 di PWTC. 

Baru hanya 3 bulan beroperasi di Malaysia, Organo Gold dah mampu membuat "Event CJM" yang penuh setiap minggu di ofisnya kat PJ... HEBAT!









Organo Gold adalah kopi kesihatan yang mengandungi 100% Organik Ganoderma. Organic Ganoderma adalah pengimbang asid dalam kopi. Kopi yang anda minum selalunya mempunyai asid (kafein). Untuk meneutralkan asid tersebut, sekurang-kurangnya perlu minum 17 gelas air kosong.

Kopi Organo Gold bukan sahaja meneutralkan asid tersebut secara semulajadi, malah membantu peredaran darah dengan lebih lancar, mempercepatkan proses menyahtoksin, membantu menguatkan ingatan, merendahkan kolestrol dalam badan dan banyak manfaat lagi.

Semua manfaat ini tidak terdapat dalam jenama kopi-kopi yang lain. Ini jaminan Syarikat. Dan semua manfaat ini boleh didapati sama harga dengan jenama kopi anda minum dahulu. Tidak susah!! Cuma tukar jenama kopi anda kepada ORGANO GOLD sekarang..







Kalau kita tak buat keputusan untuk join Organo Gold sekarang … nanti pasti ada network dan KAWAN-KAWAN atau AHLI KELUARGA kita yang akan join dengan orang lain. Daripada mereka join orang lain .. baik kita buat dulu! 






TIDAK MUSTAHIL JIKA SATU HARI NANTI ADA PENGEDAR ORGANO GOLD MALAYSIA YANG AKAN BERADA DI RANKING 10 TERKAYA DUNIA DALAM MLM KERANA ORGANO GOLD MALAYSIA  BARU SAHAJA BERMULA!


Baik, susahkah menjual kopi? Jawapannya TIDAK! Kerana SETIAP ORANG PASTI akan menikmatinya. Dan SETIAP RUMAH PASTI ada menyimpannya. Jika anda atau ahli keluarga yang lain tidak minum kopi, kita masih ada MOCHA, CHOCOLATE, TEA dan BLACK COFFEE. 

Tukar MILO kepada CHOCOLATE
Tukar NESCAFE kepada LATTE atau MOCHA
Tukar TEH BOH kepada ORGANO TEA
Tukar KOPI biasa anda kepada BLACK COFFEE

Anda bukan sahaja tukar Jenama Minuman Harian sebab nak dapat duit, TETAPI anda tukar minuman harian keluarga Anda kepada Produk yang lebih BERKHASIAT,SEDAP dan STANDARD ANTARABANGSA ! Di Pasaran memang banyak kopi tetapi tiada kopi seperti ORGANO GOLD. 

JOM TUKAR SEKARANG! 
HUBUNGI +6013 4249 322 untuk keterangan lanjut.

www.fabercastell.organogold.com




No comments:

Post a Comment